loading...
مشکی دانلود
حمیدرضا ارجمند بازدید : 22 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

nVIDIA GeForce Driver با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. با این درایور سازگاری ، اطمینان و مقاوت در اجرای جدیدترین بازی ها افزایش خواهد یافت. برای مثال این درایور اجرای بازی call of duty : black ops 2 را ۱۸ درصد بهبود خواهد بخشید و برای بازی Assassin’s Creed III رقم قابل توجه ۲۶ درصد خواهد بود. در نمایش فیلم های ۳بعدی نیز تاثیر این درایور چشمگیر خواهد بود. در ادامه لیست کارت های گرافیک پشتیبانی شده آمده است.

 

nVIDIA GeForce Driver درایور کارت های گرافیک nVIDIA GeForce Driver 310.70

 

 

حمیدرضا ارجمند بازدید : 20 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی و خارجی را با کیفیت و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، شبکه‌های خارجی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های ایرانی و خارجی، اضافه کردن شبکه‌های دلخواه، مشاهده جدول زمان‌بندی پخش برنامه ها و… از ویژگی‌های نرم افزار تلوزیون من می باشند. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از وب سایت مشکی دانلود دریافت کنید.

 

myTV2 تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 3.5

 

حمیدرضا ارجمند بازدید : 18 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

WinMend Data Recovery نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی فایل های حذف شده به هر نحو است. بعد از بین رفتن فایل ها بایستی سریعا بدون ایجاد تغییرات دیگر در هارد دیسک نسب به بازیابی فایل ها اقدام کرد. با این نرم افزار میتوانید با جستجو اسکن قدرتمند درون هارد دیسک ، فلش مموری ها و کارت های حافظه میتواند فایل های حذف شده را بازیابی کند. این نرم افزار توانایی خوبی در جستجو جزئی درون حافظه ها دارد و میتواند به طور کلی یا جزئی درون حتی فولدری خاص را برای بازیابی فایل ها جستجو کند. همچنین دارای تنظیماتی جهت مشخص کردن حجم فایل ، فرمت فایل و… دارد تا جستجو سریعتر و دقیق تر انجام شود. نرم افزار از پروتکل های FAT12 / FAT16 / FAT32 / NTFS / NTFS5 پشتیبانی میکند. کاربرد با این نرم افزار بسیار ساده و بدون دردسر است و میتوانید بسیار سریع نسبت به بازیابی فایل های حذف شده اقدام کنید.

 

winmend data recovery بازیابی فایل های حذف شده WinMend Data Recovery 1.4.6.0

 

حمیدرضا ارجمند بازدید : 19 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

نسخه جدید Microsoft Office 2013 که تقریبا به همراه ویندوز ۸ وارد بازار شده است در حال حاضر به صورت کرک شده از مشکی دانلود قابل دانلود است. آفیس ۲۰۱۳ با قابلیت های جدید و رابط کاربری جدیدی همراه است ولی شما می‌توانید همان ریبون آفیس (نوار منوی بالای نرم‌افزارهای آفیس ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ ) را در آفیس ۲۰۱۳ نیز داشته باشید. ریبون در گوشه پنجره نرم‌افزارهای مختلف Word, Excel, Outlook و دیگر ابزارهای آفیس وجود دارد و کاربر براحتی می‌تواند آن را فعال کند.  مایکروسافت در نسخه جدید آفیس خود تغییرات شگرفی را در پیش گرفته است. نه تنها ظاهر و رابط کاربری این مجموعه نرم افزاری شبیه به ویندوز ۸ شده و در ابزارهای صفحه لمسی همچون تبلت بسیار بهتر عمل خواهد کرد. بلکه این شرکت شیوه شخصی سازی و مدیریت بخش های مختلف آفیس را هم به شکل چشم گیری تغییر داده و به کاربران امکان استفاده از اپلیکیشن های ویژه ای را در مجموعه آفیس می دهد. این مجموعه نرم افزارهای Word , Excel , Powerpoint , OneNote , Outlook و Groove و Publisher و Access و Infopath و عرضه شده است. 

 

نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت به همراه کرک کامل

office 2013 2 دانلود آفیس 2013 نسخه کامل Microsoft Office Professional Plus 2013

حمیدرضا ارجمند بازدید : 13 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

ویژوال استدیو نام مجموعهٔ (Suite) برنامه‌نویسی شرکت مایکروسافت است که دارای چند زبان برنامه‌نویسی است. این مجموعه ویژوال سی و ویژوال بیسیک و ویژوال فاکس‌پرو و چند ابزار دیگر را درون خود جای داده‌است. البته در نسخه های جدید دیگر اثری از ویژوال فکس پرو دیده نمی شود.نرم‌افزار Visual Studio، نرم‌افزاری توسعه یافته برای برنامه نویسان کامپیوتر است که توسط شرکت نرم‌افزاری MicroSoft تولید شده است . تمرکز اصلی این نرم‌افزار از اولین نسخه‌های آن تا کنون بر روی خصوصیت IDE بودن آن است که به برنامه نویس اجازه می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی مستقل، وب‌گاه، برنامه‌های کاربردی وب و یا سرویس‌های وب را که بر روی تعدادی از PlatForm‌های پشتیبانی شده توسط Microsoft .NET Framework ( البته برای تمام نسخه‌های بعد از ویژوال استودیو ۶ ) همچنین Platform هایی مانند Microsoft Windows servers and workstations, PocketPC Smartphones و World Wide Web browsers اجرا می‌شوند را براحتی ایجاد نماید . از جمله قابلیت های اضافه شده که در آخرین ویرایش ارائه شده است می توان به Silverlight اشاره کرد که یک Web Application framework بسیار پیشرفته جهت توسعه نرم افزارهای کاربردی تحت وب می باشد.

 

Microsoft Visual Studio برنامه نويسي حرفه اي با Microsoft Visual Studio Ultimate 2012

 

حمیدرضا ارجمند بازدید : 21 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

Zend Studio نرم افزار قدرتمندی است که قابلیتهای فراوان جدید و ابزارهای ارزشمند را فراهم آورده است تا به وسیله آنها به شما کمک نماید تا وبسایتهای خود را سریعتر توسعه داده، کاستی های آن را با سرعت بیشتر جبران نموده واز جدیدترین فناوریهای در زمینه PHP به صورت مستقیم و از داخل محیط توسعه خود بهره مند شوید. این نرم افزار با پشتیبانی کامل و عالی از PHP 5.3 ، ویرایش کد ارتقا یافته عالی، اشکال زدایی آسان توسط یکپارچگی با Zend Server، تولید کد از طریق یکپارچگی با  Zend Framework، و بهبود در کارایی و عملکرد، جایگاه  خود را به عنوان بهترین راهکار برای توسعه دهندگان پی اچ پی همچنان حفظ نموده است. Zend Studio تنها “محیط توسعه یکپارچه ” (IDE) موجود برای برنامه نویسان پی اچ پی حرفه ای می باشد که تمامی نیازهایی را که برای ساخت برنامه های کاربردی تجاری مورد نیاز هستند را فراهم نموده است. قابلیتهایی همچون قابلیت ساخت دوباره، تولید کد، همکار کدنویسی و آنالیز معنایی که همگی بایکدیگر مجموعه ای می سازند که قابلیت ساخت سریع برنامه های کاربردی را برای شما بهتر از هر برنامه دیگری فراهم می آورد.

 

1324710657720303938 اسکریپت نویسی حرفه ای با Zend Studio Professional Edition 9.0.1

 

حمیدرضا ارجمند بازدید : 14 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

Adobe Reader XI نسخه رایگان شرکت adobe جهت نمایش فایل های PDF و قابلیت های درون آنها می باشد. این نرم افزار بسیار قدرتمند جهت نمایش فایل های PDF و پرینت گرفتن آنها می باشد. مهم نیست که درون فایل PDF چه محتوایی وجود داشته باشد ، از متن گرفته تا عکس ، ویدیو و دیگر فایل های مالتی مدیا درون فایل PDF در این نرم افزار به نمایش در خواهند آمد. همچنین این نرم افزار امکان نوشتن بازخورد و یادداشت را در کنار خطوط و کلمات به صورت کاملا واضح بدون قرار گیری در دیگر قسمت های متن فایل PDF فراهم می کند تا دیدگاه های لازم برای متنی خاص را بتوان درون فایل پی دی اف مشخص نمود. این نرم افزار با داشتن قابلیت هایی به نام Protected Mode و Enhanced Security کاربر را مطمئن می کند که فایل PDF در حال مشاهده حاوی انواع ابزارهای مخرب جهت نفوذ به سیستم نیست و بدون مشکل و امنیت خاطر مشاهده فایل را انجام میدهد. این نرم افزار جهت مطالعه و مشاهده فایل های پی دی اف امکانات بصری فراوانی را فراهم آورده است که نمایش به صورت سه بعدی و تغییر اندازه از ساده ترین آنها می باشد. 

 

Adobe Reader نمایش قدرتمند و امن فایل پی دی اف Adobe Reader XI 11.0.0

 

 

حمیدرضا ارجمند بازدید : 12 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

ooVoo نرم افزاری رایگان و بسیار عالی برای چت های تصویری و صوتی است. این نرم افزار در زمینه چت تصویری و صوتی از نظر کیفیت و سرعت بسیار محبوب به شمار می رود. بعد از نصب نرم افزار کافیست به رایگان فرم عضویت oovoo را پرکنید و اکانت مورد نظرتان را بسازید ، سپس میتوانید با کاربران عضو oovoo به چت ویدیویی و صوتی بپردازید. در ورژن جدید این نرم افزار میتوانید همزمان با ۱۲ کاربر به چت تصویری با کیفیت بالا بپردازید و تصاویر آنها را ملاحظه کنید. همچنین نرم افزار میتواند چت های تصویری و صوتی را ذخیره نماید تا با فرمت فیلم و صدا در کامپیوترتان نگهداری کنید. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند به اکانت فیس بوک نیز متصل شده و با کاربران آنلاین به چت بپردازد. قابلیت ارسال فایل تا ۲۵ مگابایت نیز در این نرم افزار فراهم شده است. نرم افزار دارای قابلیت های دیگری نظیر تماس تلفنی نیز می باشد که نیاز به خرید کردیت می باشد.

 

oovoo چت تصویری با کیفیت ooVoo 3.5.1.72 Final

 

حمیدرضا ارجمند بازدید : 14 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود.

 

Yahoo Messenger نسخه جدید و نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final

 

حمیدرضا ارجمند بازدید : 16 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (1)

نکته: گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد.مشکی دانلود همیشه نسخه Stable را منتشر خواهد کرد.

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome سریعترین مرورگر دنیا Google Chrome 23.0.1271.95 Stable

 

حمیدرضا ارجمند بازدید : 26 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت. 

 

Mozilla Firefox مرورگر قدرتمند و سریع Mozilla Firefox 17.0

 

 

حمیدرضا ارجمند بازدید : 13 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد.

شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد.  قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

opera مرورگر سریع اپرا Opera Web Browser 12.10 Build 1652 Final

 

حمیدرضا ارجمند بازدید : 10 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

 

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا October 2012 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

 

| دانلود نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ایکس ، آپدیت شده October 2012 |

Windows XP دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Pro SP3 (x86) October 2012

 

حمیدرضا ارجمند بازدید : 10 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer  می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری  و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.
با بیت تورنت می توانید فایل های مورد نظر خود را سریعتر دانلود نمایید و با به اشتراک گذاری فایل ها و پهنای باند در تسریع عمل دانلود شرکت نمایید. اکثریت قابلیتهایی که در کلاینت بیت تورنت ارائه شده اند در نرم افزار µTorrent نیز مانند الویت بندی پهنای باند، زمانبندی، دانلود خودکار آر اس اس و Mainline DHT سازگار با بیت کامت وجود دارند. این برنامه همچنین از رمزنگاری پروتکل همراه با مشخصات فنی سازگار با Azureus و BitComet و نسخه های بعدی آنها پشتیبانی می نماید. این برنامه با در نظر گرفتن نهایت کارآمدی و بصورت رایگان نوشته شده است، برخلاف بعضی کلاینت های دیگر تورنت ،این نرم افزار از منابع سیستمی به میزان بسیار زیاد استفاده نمی نماید و بصورت معمول کمتر از ۶ مگابایت از فضای حافظه سیستمی را مشغول خود می نماید که به شما اجازه می دهد از تمامی عملکردهای رایانه خود در حین استفاده از این نرم افزار بسادگی وبدون ایجاد هرگونه وقفه استفاده نمایید، بعلاوه خود نرم افزار نیز از حجم بسیار کمی و حتی کمتر از یک مگابایت یعنی چیزی در حدود ۴۰۰ کیلو بایت استفاده می کند.

 

utor نسخه جدید قدرتمندترین نرم افزار دانلود تورنت – µTorrent 2.0 Final

حمیدرضا ارجمند بازدید : 19 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

WinRAR نرم افزار مدیریت آرشیو قدرتمندی برای فایلهای با پسوند  RAR می باشد که بصورت معمولی محتوای موردنظر شما را ۸ تا ۱۵ درصد بیشتر از آرشیوهای زیپ فشرده سازی می نماید. این نرم افزار ابزار فشرده سازی قدرتمندی به همراه عملکردهای اضافی یکپارچه می باشد که به شما کمک می نماید تا آرشیوهای فشرده خود را سازماندهی نمایید. این نرم افزار می تواند از اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه نموده و حجم ضمایم ایمیل خود را کاهش داده، فایلهای RAR و ZIP  و سایر فایلهای دانلود شده از اینترنت را از حالت فشرده خارج نموده، و آرشیوهایی جدید به فرمت RAR و زیپ ایجاد نمایید. هنگامی که از این برنامه برای فشرده سازی فایلهای خود استفاده می نمایید مطمئن باشید که از کاربران سایر نرم افزارهای فشرده سازی موجود جلوتر می باشید، این برنامه توسط قابلیت ایجاد آشیوهای کم حجم تر، غالبا سریعترین روش فشرده سازی فایل را به شما ارائه می نماید. این امرموجب صرفه جویی در فضا و زمان، هزینه های انتقال و زمان ارزمند برای کار شما می شود.

 

Untitled 7 نسخه جدید قدرتمندترین نرم افزار فشرده سازی WinRar 3.93 (x86 – x64) Final Full Version

حمیدرضا ارجمند بازدید : 25 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

 

اگر دنبال نرم افزاری قوی و حرفه ای می گردید که با آن لوگو یا همان عکس های تبلیغاتی برای وبسایت یا کارتهای ویزیت، طراحی کنید، ما Xara Xtreme را به شما پیشنهاد می کنیم
Xara Xtreme Pro نام نرم افزاری حرفه ای در طراحی و ترسیم تصاویر مختلف عکس، انیمیشن، تیزر های تبلیغاتی و … می باشد. اگر شما به دنبال برنامه ای می باشید تا به صورت حرفه ای نیازهای طراحی خود در این گونه موضوعات برطرف کنید، آن را یافته اید.
این نرم افزار با قراردادن امکانات مختلف و حتی افکت ها و تصاویر آماده کمک می کند تا تصاویری زیبا و متنوعی در زمینه طراحی ایجاد کنید. هچنین شما اگر قصد ایجاد تغییرات و ویرایش یک یا چندین عکس را دارید این برنامه به شما در این زمینه نیز کمک خواهد کرد و به راحتی و با یک کلیک شما می توانید با وارد نمودن تصویر مورد نظر به برنامه و انجام تغییرات، آن را با چندین عکس دیگر نیز ترکیب و ادغام کنید.همچنین به کمک این نرم افزار طراحان وب و دارندگان سایت نیز می توانند تصاویر مختلف گرافیکی سازگار با محیط وب ایجاد نمایند و از آن ها در سایت خود استفاده کنند.
سرعت بالا در ساخت تصاویر و انجام عملیات های مربوطه، کیفیت گرافیکی بسیار بالای تصاویر و استفاده از برنامه به صورت کاملا گرافیکی و استفاده از plug-in های متعدد و متنوع از مهمترین ویژگی های این نرم افزار می باشد.

Xara downloadha.com سريع ترين نرم افزار گرافيكي دنيا Xara Xtreme Pro 5.1.0.9131

حمیدرضا ارجمند بازدید : 14 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

IDM downloadha.com دانلود انواع فايل ها با Internet Download Manager 5.17

 

حمیدرضا ارجمند بازدید : 8 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

VirtualBox نام نرم افزاری است که به کاربران اجازه استفاده از چندین سیستم عامل را به صورت مجازی به کاربر می دهد. این نرم افزار از بسیاری جهات از VMware Workstation بهتر عمل میکند. برای مثال حجم VMware Workstation حدودا ۵۵۰ مگابایت حجم دارد و به طبع هنگام نصب هم فضای نسبتا زیادی را نیاز دارد. بالعکس VirtualBox شرکت Sun تنها حدود ۳۵ مگابایت حجم دارد و اصلا قابل مقایسه با حجم VMware Workstation نیست

Virtualbox downloadha.com استفاده همزمان چندين سيستم عامل بر روي يك سيستم عامل با Virtual Box 3.0.4

حمیدرضا ارجمند بازدید : 9 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار را در ادامه می توانید مشاهده کنید …

 

winrar قویترین نرم افزار فشرده ساز Winrar 3.90 Final

حمیدرضا ارجمند بازدید : 9 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

 

Swift 3D PS یک پلاگین جالب و کاربردی برای فتوشاپ است که به شما این امکان را می دهد که از ویژگی جدید فتوشاپ CS4 به صورت حرفه ای استفاده کنید. همانطور که می دانید به نسخه CS4 فتوشاپ امکانات ۳D اضافه شده است، اما این پلاگین امکاناتی به مراتب پیشرفته تر در اختیار شما می‌گذارد. این پلاگین می تواند طرح های سه بعدی مثل مدل سازی، حجم دادن و متن سه بعدی را به سادگی طراحی کند و نتیجه کار را به صورت لایه سه بعدی به فتوشاپ برگرداند. لایه های ایجاد شده به طور کامل توسط Swift 3D PS قابل ویرایش اند حتی اگر فتوشاپ آنها را تغییر دهد و روی آن ها فیلتر اجرا کند.

قابلیت های مهم این پلاگین حرفه ای عبارتند از:
- محیط پیشرفته طراحی سه بعدی
- ساخت سریع متن سه بعدی از هر نوع فونت و حجم دادن به آن
- ساخت و حجم دادن به اشیاء و تراش دادن به وسیله ابزار قلم
- وارد کردن فایل های وکتور دو بعدی از نرم افزار Illustrator و Flash و حجم دادن به آن ها
- ساده سازی طراحی سه بعدی صحنه با استفاده از تعیین زاویه دید و نورپردازی

Swift3D Ps downloadha.com پلاگین سه بعدی فوتوشاپ Swift 3D PS

حمیدرضا ارجمند بازدید : 27 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

 

 JetAudio فقط یک نرم افزار مالتی مدیا نیست بلکه یک برنامه نرم افزار یکپارچه مالتی مدیاست که مجموعه ماموریت های فشرده را قادر به انجام می باشد. این نرم افزار فقط برای اجرای انواع فرمت های مختلف صوتی و تصویری نیست ، بلکه می تواند قابلیت هایی مثل رایت کردن سی دی ، تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر را نیز انجام دهد. JetAudio نرم افزار جامع چند رسانه ای است که علاوه بر پخش موزیک و فایل های ویدیویی قابلیت رایت CD، ضبط کردن ، تبدیل فایل های مختلف به یکدیگر را دارا می باشد. همچنین امکان ایجاد یک رادیو اینترنتی با کمک نرم افزار جانبی JetCast که به وسیله نرم افزار JetAudio ارائه می شود وجود خواهد داشت. ضبط فایل های صوتی آنالوگ، امکان افزودن پلاگهای مختلف Visualization، قابلیت Sound۲Vision، افکت های صوتی گوناگون مانندWide ، Reverb، X-bass، خروجی صدای چندکاناله و … از دیگر توانایی های این نسخه جدید است.

jetaudio downloadha.com پخش همه منظوره مالتي مديا Cowon Jetaudio 7.5.1.2 Plus

فروش ویژه مجموعه نرم افزار و بازی اندروید - 2013

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 183
  • بازدید ماه : 172
  • بازدید سال : 1,257
  • بازدید کلی : 8,022