loading...
مشکی دانلود
حمیدرضا ارجمند بازدید : 22 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

nVIDIA GeForce Driver با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. با این درایور سازگاری ، اطمینان و مقاوت در اجرای جدیدترین بازی ها افزایش خواهد یافت. برای مثال این درایور اجرای بازی call of duty : black ops 2 را ۱۸ درصد بهبود خواهد بخشید و برای بازی Assassin’s Creed III رقم قابل توجه ۲۶ درصد خواهد بود. در نمایش فیلم های ۳بعدی نیز تاثیر این درایور چشمگیر خواهد بود. در ادامه لیست کارت های گرافیک پشتیبانی شده آمده است.

 

nVIDIA GeForce Driver درایور کارت های گرافیک nVIDIA GeForce Driver 310.70

 

 

حمیدرضا ارجمند بازدید : 20 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی و خارجی را با کیفیت و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، شبکه‌های خارجی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های ایرانی و خارجی، اضافه کردن شبکه‌های دلخواه، مشاهده جدول زمان‌بندی پخش برنامه ها و… از ویژگی‌های نرم افزار تلوزیون من می باشند. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از وب سایت مشکی دانلود دریافت کنید.

 

myTV2 تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 3.5

 

حمیدرضا ارجمند بازدید : 18 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

WinMend Data Recovery نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی فایل های حذف شده به هر نحو است. بعد از بین رفتن فایل ها بایستی سریعا بدون ایجاد تغییرات دیگر در هارد دیسک نسب به بازیابی فایل ها اقدام کرد. با این نرم افزار میتوانید با جستجو اسکن قدرتمند درون هارد دیسک ، فلش مموری ها و کارت های حافظه میتواند فایل های حذف شده را بازیابی کند. این نرم افزار توانایی خوبی در جستجو جزئی درون حافظه ها دارد و میتواند به طور کلی یا جزئی درون حتی فولدری خاص را برای بازیابی فایل ها جستجو کند. همچنین دارای تنظیماتی جهت مشخص کردن حجم فایل ، فرمت فایل و… دارد تا جستجو سریعتر و دقیق تر انجام شود. نرم افزار از پروتکل های FAT12 / FAT16 / FAT32 / NTFS / NTFS5 پشتیبانی میکند. کاربرد با این نرم افزار بسیار ساده و بدون دردسر است و میتوانید بسیار سریع نسبت به بازیابی فایل های حذف شده اقدام کنید.

 

winmend data recovery بازیابی فایل های حذف شده WinMend Data Recovery 1.4.6.0

 

حمیدرضا ارجمند بازدید : 19 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

نسخه جدید Microsoft Office 2013 که تقریبا به همراه ویندوز ۸ وارد بازار شده است در حال حاضر به صورت کرک شده از مشکی دانلود قابل دانلود است. آفیس ۲۰۱۳ با قابلیت های جدید و رابط کاربری جدیدی همراه است ولی شما می‌توانید همان ریبون آفیس (نوار منوی بالای نرم‌افزارهای آفیس ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ ) را در آفیس ۲۰۱۳ نیز داشته باشید. ریبون در گوشه پنجره نرم‌افزارهای مختلف Word, Excel, Outlook و دیگر ابزارهای آفیس وجود دارد و کاربر براحتی می‌تواند آن را فعال کند.  مایکروسافت در نسخه جدید آفیس خود تغییرات شگرفی را در پیش گرفته است. نه تنها ظاهر و رابط کاربری این مجموعه نرم افزاری شبیه به ویندوز ۸ شده و در ابزارهای صفحه لمسی همچون تبلت بسیار بهتر عمل خواهد کرد. بلکه این شرکت شیوه شخصی سازی و مدیریت بخش های مختلف آفیس را هم به شکل چشم گیری تغییر داده و به کاربران امکان استفاده از اپلیکیشن های ویژه ای را در مجموعه آفیس می دهد. این مجموعه نرم افزارهای Word , Excel , Powerpoint , OneNote , Outlook و Groove و Publisher و Access و Infopath و عرضه شده است. 

 

نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت به همراه کرک کامل

office 2013 2 دانلود آفیس 2013 نسخه کامل Microsoft Office Professional Plus 2013

حمیدرضا ارجمند بازدید : 13 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

ویژوال استدیو نام مجموعهٔ (Suite) برنامه‌نویسی شرکت مایکروسافت است که دارای چند زبان برنامه‌نویسی است. این مجموعه ویژوال سی و ویژوال بیسیک و ویژوال فاکس‌پرو و چند ابزار دیگر را درون خود جای داده‌است. البته در نسخه های جدید دیگر اثری از ویژوال فکس پرو دیده نمی شود.نرم‌افزار Visual Studio، نرم‌افزاری توسعه یافته برای برنامه نویسان کامپیوتر است که توسط شرکت نرم‌افزاری MicroSoft تولید شده است . تمرکز اصلی این نرم‌افزار از اولین نسخه‌های آن تا کنون بر روی خصوصیت IDE بودن آن است که به برنامه نویس اجازه می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی مستقل، وب‌گاه، برنامه‌های کاربردی وب و یا سرویس‌های وب را که بر روی تعدادی از PlatForm‌های پشتیبانی شده توسط Microsoft .NET Framework ( البته برای تمام نسخه‌های بعد از ویژوال استودیو ۶ ) همچنین Platform هایی مانند Microsoft Windows servers and workstations, PocketPC Smartphones و World Wide Web browsers اجرا می‌شوند را براحتی ایجاد نماید . از جمله قابلیت های اضافه شده که در آخرین ویرایش ارائه شده است می توان به Silverlight اشاره کرد که یک Web Application framework بسیار پیشرفته جهت توسعه نرم افزارهای کاربردی تحت وب می باشد.

 

Microsoft Visual Studio برنامه نويسي حرفه اي با Microsoft Visual Studio Ultimate 2012

 

حمیدرضا ارجمند بازدید : 21 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

Zend Studio نرم افزار قدرتمندی است که قابلیتهای فراوان جدید و ابزارهای ارزشمند را فراهم آورده است تا به وسیله آنها به شما کمک نماید تا وبسایتهای خود را سریعتر توسعه داده، کاستی های آن را با سرعت بیشتر جبران نموده واز جدیدترین فناوریهای در زمینه PHP به صورت مستقیم و از داخل محیط توسعه خود بهره مند شوید. این نرم افزار با پشتیبانی کامل و عالی از PHP 5.3 ، ویرایش کد ارتقا یافته عالی، اشکال زدایی آسان توسط یکپارچگی با Zend Server، تولید کد از طریق یکپارچگی با  Zend Framework، و بهبود در کارایی و عملکرد، جایگاه  خود را به عنوان بهترین راهکار برای توسعه دهندگان پی اچ پی همچنان حفظ نموده است. Zend Studio تنها “محیط توسعه یکپارچه ” (IDE) موجود برای برنامه نویسان پی اچ پی حرفه ای می باشد که تمامی نیازهایی را که برای ساخت برنامه های کاربردی تجاری مورد نیاز هستند را فراهم نموده است. قابلیتهایی همچون قابلیت ساخت دوباره، تولید کد، همکار کدنویسی و آنالیز معنایی که همگی بایکدیگر مجموعه ای می سازند که قابلیت ساخت سریع برنامه های کاربردی را برای شما بهتر از هر برنامه دیگری فراهم می آورد.

 

1324710657720303938 اسکریپت نویسی حرفه ای با Zend Studio Professional Edition 9.0.1

 

حمیدرضا ارجمند بازدید : 14 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

Adobe Reader XI نسخه رایگان شرکت adobe جهت نمایش فایل های PDF و قابلیت های درون آنها می باشد. این نرم افزار بسیار قدرتمند جهت نمایش فایل های PDF و پرینت گرفتن آنها می باشد. مهم نیست که درون فایل PDF چه محتوایی وجود داشته باشد ، از متن گرفته تا عکس ، ویدیو و دیگر فایل های مالتی مدیا درون فایل PDF در این نرم افزار به نمایش در خواهند آمد. همچنین این نرم افزار امکان نوشتن بازخورد و یادداشت را در کنار خطوط و کلمات به صورت کاملا واضح بدون قرار گیری در دیگر قسمت های متن فایل PDF فراهم می کند تا دیدگاه های لازم برای متنی خاص را بتوان درون فایل پی دی اف مشخص نمود. این نرم افزار با داشتن قابلیت هایی به نام Protected Mode و Enhanced Security کاربر را مطمئن می کند که فایل PDF در حال مشاهده حاوی انواع ابزارهای مخرب جهت نفوذ به سیستم نیست و بدون مشکل و امنیت خاطر مشاهده فایل را انجام میدهد. این نرم افزار جهت مطالعه و مشاهده فایل های پی دی اف امکانات بصری فراوانی را فراهم آورده است که نمایش به صورت سه بعدی و تغییر اندازه از ساده ترین آنها می باشد. 

 

Adobe Reader نمایش قدرتمند و امن فایل پی دی اف Adobe Reader XI 11.0.0

 

 

حمیدرضا ارجمند بازدید : 8 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

Photo Flash Maker Platinum نرم افزاری حرفه ای محصول شرکت AnvSoft جهت نرم افزاری عالی جهت ساخت اسلایدشوهای فلش از عکس ، ویدیو و آهنگ شما و سپس ذخیره آنها به صورت اسلایدشو فلش برای انتشار در وب و یا قرار دادن در آلبوم های تحت وب با SWF , HTML , XML و یا رایت آنها برروی لوح های فشرده با قابلیت اتوران و هدیه دادن آنها می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید ویدیوهای FLV (یکی از ضعف های نرم افزار پشتیبانی نکردن از دیگر فرمت های ویدیویی است) و عکس ها ( JPG, TIFF, BMP & PNG) و موسیقی ( MP3, WMA , WAV) را به همراه بیش از ۶۰ افکت زیبا مخلوط کنید و یک آلبوم اسلایدشو فلش بسیار زیبا بسازید. باتوجه به اینکه یکی از نیازهای ساخت اسلایدشو نوشتن متن می باشد ، این نرم افزار امکان نوشتن متن را نیز در قسمت های مورد نیاز کاربر فراهم آورده است. قابلیت ویرایش عکس ها قبل از استفاده درون آلبوم نیز فراهم اماده تا کاربر به نرم افزار دیگری احتیاج پیدا نکند. همچنین این نرم افزار ۳۰۰ آلبوم از پیش طراحی شده دارد که کاربر میتواند از آنها برای ساخت سریع اسلایدشو و آلبوم استفاده کند. همچنین نرم افزار دارای قالب های آماده که از HTML5 نیز پشتیبانی میکنند ، می باشد تا اگر کاربر قصد انتشار اسلایدشو را تحت وب به صورت HTML5 داشت ، به راحتی این عمل را انجام دهد. جهت انتشار در وب نرم افزار کدهای لازم HTML و JAVA Script را در اختیار قرار میدهد. در هنگام ساخت آلبوم تمام زوایا قابل تنظیم است ، عرض و طول و همچنین طراحی پشت صحنه اسلایدشو قابل تنظیم خواهند بود. تعریف برخی از دستورات برای اسلایدشو نظیر نمایش دادن و نمایش ندادن و… . همچنین کاربر میتواند با ساخت یک قالب و ذخیره آن در دفعات بعدی از قالب شخصی سازی شده خودش نیز استفاده کند. همانطور که ذکر شده این نرم افزار میتواند اسلایدشو ساخته شده را تحت وب منتشر کنید یا برروی لوح های فشرده cd/dvd به صورت اتورات دار رایت نماید. 

 

AnvSoft Photo Flash Maker Platinum ساخت اسلایدشوهای فلش Photo Flash Maker Platinum 5.50

 

 

حمیدرضا ارجمند بازدید : 16 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

 

Weather Watcher Live نرم افزاری عالی جهت بررسی هواشناسی است که با متصل شدن به نزدیک سرور هواشناسی منطقه جغرافیای کاربر ، اطلاعات کاملی از آب و هوا و اقلیم آن منطقه ارائه خواهد داد.  دسترسی سریع به شرایط آب و هوایی محلی خود، پیش بینی ساعات روز، پیش بینی روزانه، هشدار شدید، و نقشه ها بر روی هر کامپیوتری امکان پذیر خواهد بود. دیگر نیازی نخواهید داشت که منتظر اخبار هواشناسی بمانید و روزنامه ها را مطالعه کنید ، بسیار ساده نرم افزار را اجرا خواهید کرد و اطلاعات روزانه و روزهای آینده را بررسی خواهید کرد. با متصل شدن به سرورهای هواشناسی بالاترین و پایین ترین دمای آن روز را خواهید داشت و این دما ذخیره شده تا بتوانید در هفته های آینده آب و هوا را آنالیز کنید. اگر به جزئیات بیشتری احتیاج دارید ، مثلا دمای ساعات مختلف یک روز ، بازهم این امکان فراهم شده است و میتوانید ساعات یک روز را نیز هواشناسی کنید! با وجود نقشه های Radar Map نیز میتوانید باران و برف و طوفان ها را نیز قبل از نزدیک شدن به محل زندگیتان مشاهده کنید. همچنین با این نرم افزار میتواند باد ها را نیز بررسی کنید و جهت آنها را مشاهده کرده و اطلاعات بدست آورید. 

 

Weather Watcher Live نرم افزار قدرتمند هواشناسی Weather Watcher Live 7.1.70

 

 

حمیدرضا ارجمند بازدید : 12 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

ooVoo نرم افزاری رایگان و بسیار عالی برای چت های تصویری و صوتی است. این نرم افزار در زمینه چت تصویری و صوتی از نظر کیفیت و سرعت بسیار محبوب به شمار می رود. بعد از نصب نرم افزار کافیست به رایگان فرم عضویت oovoo را پرکنید و اکانت مورد نظرتان را بسازید ، سپس میتوانید با کاربران عضو oovoo به چت ویدیویی و صوتی بپردازید. در ورژن جدید این نرم افزار میتوانید همزمان با ۱۲ کاربر به چت تصویری با کیفیت بالا بپردازید و تصاویر آنها را ملاحظه کنید. همچنین نرم افزار میتواند چت های تصویری و صوتی را ذخیره نماید تا با فرمت فیلم و صدا در کامپیوترتان نگهداری کنید. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند به اکانت فیس بوک نیز متصل شده و با کاربران آنلاین به چت بپردازد. قابلیت ارسال فایل تا ۲۵ مگابایت نیز در این نرم افزار فراهم شده است. نرم افزار دارای قابلیت های دیگری نظیر تماس تلفنی نیز می باشد که نیاز به خرید کردیت می باشد.

 

oovoo چت تصویری با کیفیت ooVoo 3.5.1.72 Final

 

فروش ویژه مجموعه نرم افزار و بازی اندروید - 2013

 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 167
  • بازدید ماه : 156
  • بازدید سال : 1,241
  • بازدید کلی : 8,006